close
Lv,Gucci,Lv包包,Lv錢夾,Lv手錶,Lv目錄,Gucci公仔包,Lv購物包,Lv水桶包,Lv批發,愛美仕名牌購物Lv,Gucci,Lv包包,Lv錢夾,Lv手錶,Lv目錄,Gucci公仔包,Lv購物包,Lv水桶包,Lv批發,愛美仕名牌購物

我最難忘的老師是在我小學五年級的老師,她是一個年輕又漂亮的老師。跟我們相處像朋友一樣。雖然她很年輕,但他靠自己的努力拜訪過很多國家,她總是說[去做就對了],就是憑著那股力量讓自己更加充實。在國小時因為有了她的幫助,開始有了自信並且不畏懼,她讓害羞膽小的小女孩變成一個可以站在這大聲演說的女孩,我記得她曾經對我說過一句話:[大聲的說自己的想法,別怕,你說了才會進步,不說永遠在原地踏步],我很感謝當初她對我的照顧和培養我的膽識,直到現在我依舊望不了他對我的說過的每一句話,與她相處的每個畫面,她期許我未來能站在國際仰望世界,看見更廣闊的天空。讓自己的生活變得更加多采多姿。

My most memorable teacher was my teacher in Grade Five. She was a youthful and beautiful teacher who was like my closest friend. Although she was very young, she visited a lot of different countries all due to her hard work. She always said "just do it and everything will be alright". This is what made her life so enriched. In Junior School, it was all due to her help, I started to be confident in myself and have no fear in anything. She made a shy, scared little girl become someone that was able to overcome her fears and stand here before you all doing this speech. I remember something she once said to me: "Just speak your mind out loud, don't be afraid, by doing so, you can improve, if not, you will always stay right where you are, not moving forward." I am very grateful for her care and nurture to make me into the person I am today. Even now, I still cannot forget her every word of guidance and care and the moments I have spent with her. She wanted me to be standing on an international stage looking at the world, to see a wider, broader sky and make my life even more amazing and spectacular than it is now

arrow
arrow
    全站熱搜

    todd08 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()